Samma gamla Måndag - 28 Juni.

Heeey ho, let's go!
MåndagMåndagMåndag. Varför är det alltid Måndagarna som får stå ut med mest skit av alla dagar i veckan?
Men vafan, tänk på att en ny vecka börjar i stället och du kommer att få uppleva många roliga saker! Be like moi!

Vaknade upp imorse efter att ha sovit typ 5 timmar.. Klockan stod på 05.30.. Arrghh!
Men ingenting att göra åt det, bara stiga upp och pallra sig till jobbet. Eftersom det var mer att göra i köket denna vecka så började jag 06.30 istället för 07.00. Men det är inget dåligt med det, blir ju bara mer cash för min del!
GillaGillaGilla!
Jobbade på och fick sällskap av en provjobbare vid namn Gustav. Sjyst, trevlig och lyssnade framförallt på vad han sku göra för någonting. Vart snabbt klar med sina uppgifter man satte han på, och ville alltid ha något nytt för att visa fram fötterna så mycket som möjligt. Vilket är riktigt bra!
ImpaImpaImpa!
Mycket vackert väder idag som alla såg och kände, så gick ju sallad utav bara helvete. Jag som trodde att det sku bli lite mindre eftersom många går på semester just i veckan. Men icke sa Nicke.
JobbaJobbaJobba!
Det var allt som gällde för min del, som fick bra hjälp av Gustav!
Framåt 14.30 så åkte jag hemåt med Micke, skilldes åt vid Gullmars efter att han sku gå till Systemet!
Vilka får inte följa med in på Systemet??
HundenKattenGlassenHundenKattenGlassenHundenKattenGlassen!
Gick ner till perrongen för att vänta på tåget, går förbi något bekant ansikte som nickar åt mig, fattar int alls vem det var och går bara vidare... Väl framme vid Socken så går samma kille av med en till i sällskap.
Stannar för att hålla dörren öppen till en tjej framför dem för att se ifall jag kan koppla vilka det var som jag tyckte mig känna igen.
Men vafan, det var ju Jens & Robin! Grabbarna jag träffade på Klara och Annas fest för typ 2 månader sedan.
"NuKörVi" grabbarna följde jag med och snackade lite igenom gamla Enskede, tills vi kom fram till Margaretaparken, då dem sku vidare till en kompis.
TrevligtTrevligtTrevligt!

Snart är det nog dags att gå och lägga sig för att orka upp vid samma tid igen.. Så man int är alldeles för sliten!
Men verkar nu bli en sväng förbi Lugi och dricka lite kaffe och snacka! :)

U see what it is!

Peace Out Motherfuckers! //CRIS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0