Samfattning av dagen i kort..

När jag tittade ut imorse så såg jag att regnet öste ner. Jag mig då för att möta Jenna mig beger. Sku följa med henne med att ta hand om några knattar som spelade fotboll, med mig och Jenna vid sidan hade vi full kontroll.
Vi många bollar på träningen sköt, men efter fyra timmar i regnet var jag helt blöt.. Cyklade hemåt och kom in i den härliga värmen, då fastnade jag direkt framför tv-skärmen. Fotbolls-VM är äntligen igång, så sitter nu klistrad framför detta och följer det som en slav. För att hitta en vinnare måste man vara strong, och att se Spanien som etta, är nog för dem ett krav.
Imorrn så är det match igen för min del mot Rågsved, hoppas det int blir som förra matchen då jag mest låg och kved.
Ha det bäst, och köp en häst. Men int av någon Est, för då kanske den har pest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0