Runaround Suuuuuuuuuuuue...

Idag så vaknade jag upp segt av att klockan ringde och sku på jobb.. Alltid värst på måndagar att stiga upp då det just har varit helg och man ska ställa om tiden helt. Men bara att klä på sig och ta sig ut till Våg. Väl där så möts man av massa jobb som ska göras som vanligt.
40 Räksallader.
20 Ceasarsallader.
20 Hälsosallader.
20 Kräftsallader.
Ett sjuhelvites jobb, men när man väl är klar med det, så kan man int pusta ut heller. För då där det dags för att fixa À la Carte salladerna. Åååh, äntligen klar med dem tänker man. Äntligen lite vila. Men neeej. Dags för salladerna för morgondagen och bara att preppa, preppa, preppa.
Men sedan då man ser att Micke är på lekhumör med vattenslangen kan man slappna av. För då ska det städas och man är nästan klar för dagen och kan gå hem.
Gick hem från Liljeholmen. Var faktiskt riktigt uppfriskande och tog int så lång tid som jag trodde att det sku göra. Tog mig från Liljeholmen till Enskede Gård på 45 minuter!! Det var en riktig promenad, som det ska vara.
Sedan nu så sitter jag och spelar lite Freerolls och ska snart upp till CB och spela lite FIFA10!
Men först så ska ni få en riktig bra låt som int kan få er på dåligt humör!!! WOOOOHOOOOOOO, HEY HEY!

Låten är en gammal låt som jag hörde för ett tag sedan, som verkligen får en på bra humör och vill bara upp och göra sig av med sig massor av energi!

Dion – Runaround Sue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0