Proven som aldrig blev skrivna.

Vaknade upp idag vid 9:e så jag sku kunna varit pigg och kry för att kunna skriva de prov som jag hade tagit mig till Åland för att göra. Att missa en hel arbetsdag på grund utav att skriva prov, verkar ju ganska meningslöst eftersom jag vaknar upp seg och allmänt int alls sugen på att skriva prov. Ligger och drar mig i sängen ett tag till, och senast jag sku kunna dra hemifrån Micha tänkte jag var vid 9.40 så att jag sku hinna gå till skolan.
Klockan 09.55 så kollar jag på klockan, och då var det verkligen bråttom att dra till skolan för att hinna komma bara lite sent. Går mot staden och ser att bussen kommer förbi, och springer efter för att se ifall jag kommer med den om den sku ha stannat längre fram. Tur som fan var för att den hade stannat lite längre fram, och hann med bussen till skolan.
Väl framme vid skolan var kl. 10.15 och jag sprang upp för att äntligen bli av med mina omtentor, så jag kunde ha ett trevligt sommarlov utan att tänka på några jävla prov. Uppe i klassrummet så sitter läraren där med mina prov, och jag går fram och vill bara skriva proven och åka hem sedan. Men neeeej.
Läraren säger att jag hade kunnat fråga någon kompis som jag hade träffat på vägen upp till skolan och det var just därför jag hade kommit försent.
Tror han att jag är helt slut i huvudet eller som sku ha frågat någon som har skrivit samma prov som jag sku göra. Jag har väl ett eget intresse i att göra mina prov och göra dem utan att ta hjälp utav någon annan!
Jaja, gick runt på stan sedan med Frankie och åkte sedan hem till brorsan för att se lite vad som hände där. Sku åka över med båten idag var det tänkt, men sedan så har jag min mobil på svensk tid sedan jag varit där, och tänkte int på det då brorsan sa att båten redan har avgått klockan 18.30, och då var klockan 19.10.
Helvete tänkte jag då jag sku upp på jobb imorrn, så imorrn får jag messa till min Chef på Restaurant Våg och säga som det är.. Och det lär ju int alls uppskattas någe vidare av honom.
Ut på stan sedan med några trevliga människor, och träffade Jan Banan, och tog någon bärs med honom. Gick sedan hem och sitter nu och kollar på lite VM klassiker på SVT1..
FAN VA MAN LÄNGTAR TILLS IMORRN DÅ FOTBOLLS-VM BÖRJAR!!!
Vilka som vinner VM står ju fortfarande skrivet i sanden.. Men mina favoriter är helt glas klara: SPANIEN!
Men tänk på att: Bollen är rund......


Kommentarer
Postat av: Tomas

satans jävla bög helvetets satan äckel boll !!!!!!!!!!

England skulle vunnit om det inte var tack vare den satans bögbollen..........

2010-06-12 @ 23:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0