Oroliga föräldrar!

EyEyEyEyEy!!
Midsommar tramset äntligen över!! Neej, men hade int den bästa midsommaren denna gång, så är lite sur över att det int hände något skojigt som det brukar.
Var fan sjukt taggad från det att jag slutade för dagen på Våg och fick lite långledigt.. Men inget, absolut inget hände ju! Sjukt besviken.
Men igår var jag sjukt pepp igen på att dricka, så ringde upp Angelica för att se vad som hände. Hon var ganska seg och trött, men hon piggnade till efter en liten promenad runt Fina Gamla Enskede!
Sedan drog vi hem till henne och satte oss på hennes bakgård och chillade galet med Jenny som också kom förbi som sällskap. Angi blev sugen på chokladbollar fixade det på 2 röda. GottGottGott var det! :)
Kvällen fortlöpte och vi fick sällskap av 1 skadedjur och en skön fylle Bajare. Såna tackas det aldrig nej till!
Dem satt där tills klockan blev 1 efter några öl och lite sprit var det dags för dem att gå hem och lägga sig. Ni vet småbarn har tider att passa... :D Haha, som man int själv har det eller?
Jaja, Angi och jag beslutade att ta en till promenad efter att vi lämnat Jenny hemma hos sig själv.
Gick runt Enskede ännu en gång, och solade höll på att närma sig att gå upp.
Väl hemma efter promenad nummer 2 så var vi ännu int tillräckligt trötta för att gå och lägga oss. Så hem igen till Angi och kollade på alltid lika rolig Robert Gustafsson humor med filmen Grogg*. Riktigt roliga sketcher i den filmen, rekomenderas starkt.
Man märker int själv hur trött man är förrän man har lagt sig ner och just då känner man att det sku vara jävligt skönt och bara gå till sin stora varma säng.. Så knäppte av filmen och gick upp för att inspektera Angi säng. Den var brutalt skön, så beslutade mig efter mycket övertalande att jag fick sova i hennes säng, och hon i sina pärons säng. Klockan var då 4!!!
Klockan halv 9 ringer det på dörren.. Lägger bara märket till just att det ringer på men orkar int engagera mig mer i det och somnar om igen.
Någon timme senare kommer Angi in i rummet.. UPP OCH HOPPA! Fast neeej, orkade verkligen int, så låg kvar i sängen ett tag till.
När jag vaknar upp lite mer och fattar vad som är upp och ner, så säger Angi att det var min farsa som hade ringt på tidigare den morgonen och undrade ifall jag var där.

Kommer hem något senare.. Päronen hade gått ut klockan halv 7 för att gå ut och leta efter mig, eftersom dem int hade fått tag på mig, och min mobil är kvarglömd på Åland.
Haha, ojojoj.. Det är int bra med Oroliga föräldrar! Men visst det är bra att dem bryr sig och så, men att dem ska ut mitt på morgonen och leta efter mig är ganska onödigt. Okej dem vet int vart jag är osv, men knappast att jag bara sådär sku försvinna under en natt och aldrig komma tillbaka. Man kommer ju hem igen. :P


Kanske min far imorse?


Btw: Sku även vilja passa på att gratta en kamrat som är helt underbar person på alla dess sett, trots att jag int känt henne så länge så är hon väldigt jordnära och har en härlig personlighet!
Hoppas att du får en riktigt underbar 18-års dag!

GRATTIS PÅ 18-ÅRS DAGEN CAMILLA!! :)



Sorry om jag bara tar en bild sådär utan att fråga. Hoppas att det är okej :)

Peace Out Motherfuckers!!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nej men! haha, tack så mycket :D

2010-06-28 @ 21:34:31
URL: http://dubbelbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0