JobbaJobbaJobba!

Tjulololo bloggreaders! If there are any?

Jahapp.. Onsdag igen. Vaknade seg som fan upp imorse, samma gamla vanliga, till jobbet och bara få igång sig själv.
VaknaVaknaVakna.
Var det vara att gör för var taggad på något sett att komma till jobbet. För idag var det Mickes sista dag på Restaurang Våg.. Han som är så störtskön och skämtar om att jag är hans plastpappa då han har en affär med min morsa i smyg, och man kan verkligen skämta med honom om allting. Man märkte att det var hans sista dag där idag. Han ville riktigt gärna jävlas med varenda en, samt var på ovanligt bra humör. Han är nog glad att komma bort därifrån och få lite semester ett tag.
SaknaSaknaSakna.
Förresten igår så när jag sku göra mina gamla sallader för att gå ut och hämta dressingen där dem gör sushin kände jag igen en riktigt bekant röst bakom mig som satt och åt. "Aa, du dansar bra, du har fin rörelse i höfter och du rör dig som en prins. MEN: Det här är inte Rumba." Tony Irving satt där och käkade lite sushi med sitt sällskap. Lite coolt ändå att han kommer dit och käkar. Han ville nog se alla snygga killar, inklusive mig där:
NaknaNaknaNakna.
Men neej, inte en chans att jag skulle göra det. Kanske i smyg, men inget som jag säger till er.
Jaja vidare till dagens dag. Sebbe och Angelica kom förbi och hälsade på mig, så fick lite sällskap hemåt. Men först skulle vi tacka av Micke med lite tårta och en bärs. Skål på den! Var faktiskt sorligt.. Vem ska man nu kunna skämta med som man gjorde med Micke? Får väl hitta någon. Finns ju alltid Kadir iförsig!
ÄtaÄtaÄta.
Gjorde vi på Angelicas baksida, då jag lyckats få med mig några sallader som blev över från idag, så satt där i solen med lite snack och käkade.
Hade fått med mig lite sushi därifrån också, och säkert tänker en del också, uuusch Gud va äckligt!
Men vafan, det jag åt var: Räka omlindad med ris, Lax omlindad med ris och Tonfisk inlindad med ris. Var riktigt gott faktiskt. Trots att jag själv inte åt upp Laxen eller Tonfisken. Haha..
Kom till Våg och testa den! Är riktigt prisvärt och gott som fan.. Eller aa en del grejer ivarjefall.
TätTätTät.
Hoppas jag att jag är efter sommarens alla timmar jag jobbat. Så hoppas att man kan lägga undan en del också så att man har sedan tills då man behöver.
T.ex när jag och Sebbe ska till Barca senare i höst och kolla på fotboll. Nujjz!



Men nu så ska jag ner och käka lite Pannkakor med Grädde & Färska Jordgubbar.




See u later, alligator. In a while, crocodile.
Peace Out Motherfuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0