Fick en idé! KASCHING!

Var idag på jobbet och funderade om Facebook verkligen var det ända stället man kunde kommunicera om vad som har hänt under dagen? Eller om man bara rent allmänt vill säga någonting som man har att lätta. Då fick jag en idé, och KASCHING sa det! EN BLOGG. Det är det vad jag ska fixa när jag kommer hem. Och visst det är int helt vanligt med att killar sitter hemma och uppdaterar vad som hänt i deras liv med mera, men det ska det bli ändring på för Christian Hjerpe :)
Lite info om vad ni kommer få höra "on da blogg", är bland annat vad jag gör om dagarna, dagens vits, dagens låt eller dagens ord. Ni har mycket att se fram emot om ni stannar kvar och följer bloggen! :) Hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0