En underbar dag som idag, som idag, som idag - Tisdag.

Chapiiing!
Börjar med gårdagen:
Jag skrev ju i gårdagens inlägg att jag sku till Lugi och hälsa på lite och se hur han hade det i Svedmyra. For dit, drack kaffe, snackade, kollade på roliga klipp från Chris Rock och Magnus Betnér.
OjOjOj.
Denna Magnus Betnér. Det finns nog int någon annan i svenska Elit komikerkåren som är så bitter och har så många bra poänger med hur samhället är och reflekterar med roliga vinklar hur har själv tolkar det. UNDERBART ROLIG!
SkojSkojSkoj.
Var det int imorse när jag vaknade upp klockan 05.30. Efter endast 5 timmars sömn! Fan jag behöver minst 9 timmar för att vara utvilad. Men bara klä på sig, bege sig mot tuben och åka till Vågen. Tar man sig bara dit så är allt lugnt och man har bra sällskap runt sig som piggar upp en.
O´boyO´boyO´boy.
Vad killen Gustav lär sig in nya rutiner snabbt! Fan lät honom stå och lägga upp alla sallader själv för att testa honom, medans såklart jag gjorde annat. Så ond är jag int att jag står där och int gör någonting. För jag är int:
LojLojLoj.
Utan tvärtom! Jobbade på bra idag, och mitt och Gustavs samarbete var grymt och vi gjorde allt som sku göras till utsatt tid. Väl under A Lá Carten så var det dock mer att göra, och alla 20 förberedda sallader som vi hade gjort, gick åt som smör i solskenet. Int så konstigt då det var sjukt varmt och soligt ute idag = Salladsväder.
JoyJoyJoy.
Kände jag när fick för mig att jag sku gå från Liljeholmen hem till Enskede i det vackra vädret. Och fyhelvete vad varmt det var att gå! Men skönt att det fläcktade lite från vindarna som strök förbi då och då.

Men nu ska jag gå ut igen i det varma, sköna, underbara vädret och äta lite lunch som jag tog med mig hem från Våg.
GottGottGott.
Ja faktiskt.
Lite.
SmåttSmåttSmått.


Så ska det se ut inatt!!

Peace Out Motherfuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0