Dem tappade sushi faten..

Tjeeeena!
Kan ju varit den roligaste dagen på jobbet idag sedan jag började där!
Började i vanlig ordning att jag stiger upp passligt så att jag hann till jobbet till 7. Kommer dit och behöver int lägga en enda sallad för att det blivit över sedan gårdagen. Så står istället och choppar lite sallad och preppar lite grönsaker och är underbart glad över det.
När städningen är på gång och Åke öppnar ena brunnslocket, så kommer Fadir gåendes med två backar med sushi fat som han ska lämna till Kina nissarna. Påväg till Kina, så måste han gå förbi det öppnade locket, och vips som det är så trampar han rätt ner i hålet och tappar alla sushi faten! Hahahaha, var nog längesen jag sett något så roligt i hela mitt liv som man bara väntade på att få se. Tur för Fadir var att faten int var gjorda av glas, utan av plast!
Klockan blir 3 och det är dags att gå hem efter att ha gjort en del sallader till á la carten och städat min station.
Nu sitter jag hemma och väntar tills klockan blir lite över 17 så att jag kan åka hemifrån mot Åland, för att imorrn göra mina omtentor! Gillas int att bara för att jag missade 1 uppgift i 3 olika ämnen, så får jag underkänt i hela kursen för det.. Dålig stil där! Stannar på Åland tills imorrn då det är dags att åka tillbaka till Sthlm igen och upp och jobba på fredag morgon!
Om muttan är väldigt gles. Då är det bara att säga: Vi ses!!
// Cris!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0