Dåligt med uppdateringar på senaste. But here we go again!

TjabbaTjenaHalåååå Gleenns! What' up, What' up?
Har tillbringat större delar av helgen på Åland och hos brorsan. Men åkte egentligen över för en anledning, och det var till att festa!
Moa & Amanda hade langat fest långt ut i ödemarken, men mycket folk dök upp som glamourösa look-a-likes av alla möjliga slag. Jag var själv utklädd till en turist som försökte hitta till Hollywood och passa in så bra som möjligt.
På själva festen var det underbart kul att se vad folk hade klätt ut sig till. Vissa såg man ganska snabbt, andra tog det längre tid med. Kom hem sedan till brorsan vid 3 efter att ha liftat skjuts med ett taxi lass som sku till stan. Riktigt sjyst faktiskt av dem, tackar!
Nu på arbetet så är det sista veckan Åke och Micke ska vara där, kommer att riktigt sakna dem med sin fantastiska humor och känsla för lite manlig beröring mellan varandra. Mest Micke då.
Men man kan se det från en positiv vinkel också. Efter att Micke & Åke har dragit därifrån så får jag äntligen stå i varma köket. Som jag har längtat! Slippa stå och göra sallad på sallad och få helt onödiga klagomål från kunderna om dittan och dattan. Fan käka maten och var nöjda. Om ni ska komma dit bara för att klaga, gå och käka på något annat ställe då!
Nu är det dags för Pokerturnering..
See u faaags!

Hoppas bara int att det blir så här när jag kommer till varma sidan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0