Dagen i sin helhet...

Idag vaknade jag upp som vanligt klockan 05.20 och mådde int alls någe vidare och ville int alls gå upp för att jobba ytterliggare en dag Men såsade mig i sängen tills klockan var 07.00, då var det dags att klä på sig kläderna, vare sig jag ville eller int, borsta tänderna, pissa och röra sig mot tvärbanestationen vid Globen. Men det var förbannat svårt att gå med ett högerben helt misshandlat efter glidtacklingarna och några dobbar in i foten sedan fotbollsmatchen mot Västertorp i söndags. Ser ju ut som jag har skitit ner mig när jag går! Inge roligt detta...
Men väl på jobbet så var det dags för sallader som vanligt.. Int är det något direkt roligt jobb, men det ska göras, och jag tjänar pengar på det. Så varför int bara göra det med ett leende på ansiktet? Men väl på jobbet så får man bra sällskap ev Leffe (Emil), Olle (Anders) och Åke (Micke) som höjer humöret och får en att skratta lite då och då. Det är ju just därför man vill jobba också, för att man trivs på sitt arbete.
Framåt klockan 15.00 så slutade jag och fick välförtjänt åka hem och sätta mig framför datan, som jag fortfarande sitter framför. Startade bloggen, lyssnar på music och spelar poker. Det är så man fördriver en dag om man har tråkigt och är lite sjuk. Det är nog dagen i sin helhet...
CiaoCiao// Christian

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0