Vayamos Companeros!

Backa rå! Backa rå! Backa rå! Hahahaha
Såg just nog det roligaste klippet på youtube så det finns int. En kille på Kebabhouse i Sthlm tjafsar med några killar. Eller aa, han skricker: BACKA RÅ, typ 54 gånger på 1.30 minuter. Sedan så åker han på rådäng när dem int pallar med att han bara står och skriker och svingar slag hela tiden. Haha..
http://www.youtube.com/watch?v=Mdhogp1HH3s

Dagen började med för lite sömn. Som vanligt. For till jobbet med humöret på topp, men orken på noll. Trodde jag sku få göra alla mina sallader själv. Men nixx. Gustav blev skickad till min sida, så han stod och gjorde sallader medans jag hackade upp den nya salladen som hade kommit.
NujjzNujjzNujjz.
Var det sedan då alla sallader var gjorde och det var dags att bara preppa (förbereda) allt som behövdes till morgondagens sallads lagning. Så stod i min egna lilla värld där ett tag och diggade till bra music medans jag drack en kaffekopp. Sedan så började allvaret igen och sku börja göra salladerna till A Lá Carten.
BajsBajsBajs.
Blev det i slutet av dagen då jag blev satt på att göra en dressing. Ludde hade den maskin jag sku använda. Och Gustav stod också på den stationen jag har och gjorde någon sås. Så var fullt kaos runt min station med rödbetor på hela golvet, Ludde, en del sås på golvet, Jag & Gustav. Men sedan så var allt ordnat lite innan 15.00 och det var dags att dra hem.
MajsMajsMajs.
Var Sebbe sugen på och tog en färsk jordgubbe och smaskade på. Satt hemma hos honom till halv 8 och spelade i vanlig ordning FIFA10. Lika kul som vanligt då man leker ut allt och alla.
Möta dig på FIFA10 för du tror du är bättre än mig? Arrå bara att komma. Eller neeej. BACKA RÅ!! Haha


Med sådana här verktyg måste man använda för att slå mig i FIFA10!

Idag så fyller Jenna Troberg 18-År! Så får ta och gratulera henne via bloggen också! :D
HIPP HIPP! HURRA! HIPP HIPP! HURRA! HIPP HIPP! HURRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0