RockOff är igång - Så är jag mé!

Hey brats!

Nu har jag varit på Åland i 4 dagar och har bland annat besökt rockoff, träffat sköna människor och relaxat runt på Mariehamns gator. Höjdpunkten hittills under RockOff har varit Petter med hans sköna scen närvaro och hans grymma låtar, och även Mustasch som dundrar in på scen och kör fullt ös redan från start!
Under Petter så stod jag längst fram med Calle, Verneri och Robin och körde fullt ös. Fick till och med toucha Petter när jag sträckte ut handen och han slog till den. Pratade med han också efter hans uppträdande och frågade om han sku på Bajen imorrn (det var söndag då). Han svarade att han håller på att flytta i Sthlm och kunde inte gå, utan sku istället se den på tv. Sedan så sa han, men Du vet vad: Det är alltid Bajen i hjärtat! Riktigt tungt var det mötet ivarjefall!
Sedan under Mustasch blev man så lökig så det fanns inte. Helt genomblöta kläder och man luktade banankorv efter. Men helt enormt bra framträdande och var fan 10 centimeter från att fånga sångarens handduk, men i sista stund så ändrar den riktning med vinden och killen brevid mig får tag i den istället... Damn it!!

http://open.spotify.com/track/0Y8HM0fo5cgKycfYv2kLxD
http://open.spotify.com/track/0BGykzIblZq29QGNDH3ZUL
http://open.spotify.com/track/7yYeoVtoTr9vfzykyp4bHT

Ikväll så är det Lars "Bandage" Winnerbäck som ska köra sin grej. GUD VAD JAG LÄNGTAR! Han är jättebra och hans texter är helt enormt bra..
(Ana viss sarkasm i det jag skrev sist)

Men imorgon så är det dags för dem jag verkligen vill se allra helst efter Petter. Hoffmaestro & Chraa! Det kommer bli riktigt grymt bara det kommer mycket folk så det blir det bra stämning också.

Sedan på torsdagen är det dags att åka tillbaka till Sthlm för att jobba på fredagen. Kommer nog kännas lite knackigt att komma tillbaka dit efter 1 veckas ledigt. Men det är bara att köra järnet så löser sig det mesta! :)

Ha det nu grymt gent´s, fags and womans!
Peace Out Motherfuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0