Moves I like to make'em. Grooves I like to shake'em.

Efter att ha blivit hårt påtvingad att uppdatera bloggen så ska jag väl ta och göra det, så ska ni få höra lite hur helgen har sett ut för min del.

I fredags efter jobbet så skulle Jag, Ludde & Anders dra till Tantolunden och dricka lite bärs. Det blev så och det var väldigt trevligt. Efter att de flesta ölen var uppdruckna mellan mig & Anders, då Ludde inte är någon större ölfantast, så drog vi till en krog nere vid vattnet. Loopen hette den. Det var ett väldigt trevligt litet hak och jag blev bjuden på 3-4 öl till och någon cider. Började bli lite full och Anders var beredd på att dra hemåt eftersom vi båda kände oss trötta efter arbetsveckan som hade gått.
TioTioTio.
Var klockan ungefär när vi drog därifrån och begav oss till T-banan vid Mariatorget. Mitt tåg kom inrullande ganska snabbt så klev på och lämnade Anders efter mig där, eftersom han bor i Skarpnäck. Klev av vid Sockenplan och kom på att jag knappt hade ätit något under hela dagen och började må sämre och sämre ju närmare hem jag kom.
ElvaElvaElva.
Har jag kommit hem och jag snackar lite snabbt med morsan & farsan och sedan så går jag och lägger mig. Hoppas på att min illamående ska försvinna. Men neeej. Kanske tio minuter senare märker jag att jag måste spy.
Springer in på toan och torrspyr. Finns ju verkligen inget att spy upp, förutom lite vätska.
TolvTolvTolv.
Jag sover som en stock! Vilar ut mig ordentligt under den natten då jag nästa dag vaknar upp klockan ett. Jävligt skönt att för en gång skull få sova ut! Sätter mig framför datan och mår skit. Sitter och spelar lite poker, och orkar inte änns gå ut i det vackra vädret och sola lite.
Så blev en hel innedag för min del på lördagen.
IdagIdagIdag.
Sov jag även ut till halv två. Men en del av det var ju eftersom att jag gick och la mig klockan halv sex då jag satt uppe och spelade poker. Man blir helt fast av att spela poker och känner sig inte alls trött. Men sedan så intalar man sig själv att det är bäst att gå och lägga sig så att man orkar med att jobba på måndagen och tisdagen.
Satt inne större delen av dagen idag också. Snabbt ut några svängar och kände på det varma vädret och solade lite lätt. Men det är inte min grej så gick in ganska snabbt igen och satte mig framför datan.
ImorrnImorrnImorrn.
Så ska jag dra upp mig ur sängen och dra till jobbet. Hoppas det blir hyfsat lugnt ändå. Man orkar inte med någon större stress på en måndag då man är ganska trött och sliten. Men nu ska det väl inte vara några problem då jag är hyfsat utvilad ändå. Sedan så blir det att ta farväl av Sebbe som ska dra till Grekland i 1 vecka på tisdag. Så drar väl upp till honom och avslutar med några matcher klassisk FIFA10. Sedan så ska Morsan, Farsan och Lillebrorsan dra till Åland tills på torsdag så har hela huset för mig själv!
SköntSköntSkönt.


Jag & Sebbe, med den gröne Jägern i handen!

Men nu så är det dags för att duscha av sig lite snabbt och sedan gå och lägga sig!
Ett litet låtförslag bara också såhär sent på söndagskvällen:
Sirius – Fuck Up

Peace Out Motherfuckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0