Klockan är 03.47 - här är nyaste uppdateringarna!

Tjabba fags!
Ligger här hos brorsan och Berry på Åland och chillar lite, ska vara här tills på Lördag och göra lite roliga saker och träffa sköna människor!
Under veckan som har gått har jag int orkat uppdaterat bloggen någonting och jag känner att det int finns så mycket tid för det just nu. Men nu så tar jag tillfället i akt och skriver lite!

Det finns nu mindre och mindre att göra på Vågen och därför så får jag och Gustav dela på veckoskiftena i 3 veckors tid framöver, vilket ger lite skön ledighet!
Så jag jobbade nu denna vecka måndag, tisdag och får därför ledigt ons-fredag vilket ger mig några dagar att göra lite allt möjligt, så varför int dra till Åland?
Under nästa vecka är det min tur att jobba 3 dagar, så jobbar därför mån-ons. Samt tidigare idag ringde Gustav från jobbet och undrade vilka dagar jag ville jobba nästa gång, och för mig var det ingen skillnad, men ville egentligen vara ledig mån-ons, så man får rejält ledig. Men det var hans tur att välja vilka dagar han ville jobba så lät honom så göra också.
Men tur i helvete var väl att han nu för en gång skull ville vara ledig på en fredag, så fick vara ledig exakt dem dagarna jag ville. Detta passar mig perfekt då nästa vecka drar RockOff igång som jag vill dra och kolla på med en del grymma artister. (Neej int jävla Kent & Winnerbäck)

Så kommer nog få en grym vecka att se framemot med lite jobb och en hel del GRYM MUSIC!!
LängtaLängtaLängta!

Men nu är klockan mycket och det är dags att tänka på refrängen då jag imorrn ska fara och simma med Berry och några till, sedan träffa JoY! :D Haha

G'Night & Peace Out Motherfuckers!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0