Ännu en dag. Jag vaknar upp igen. Naken vid min Tv...

PingChing Haooow lirare!

Fick för mig att uppdatera lite idag igen. Har man en blogg ska man ju sköta den också. Typ som ett husdjur.
Imorse vaknade jag upp som vanligt. Som man brukar göra. Men underbart tidigt dessutom.
Kommer till jobbet och ser att jag knappt behöver göra någonting. Skönt! Så stod och tog det hyfsat lugnt ändå och körde på mitt samma gamla vanliga race!
Men det är int samma sak utan Micke nuu. Kände verkligen hur man saknade någon som stod där borta som man kunde skratta med och berätta skämt till utan att ta minsta illa upp.
LängtaLängtaLängta.
Tills imorrn då det är Fredag! Vi på Våg i köket, Anders, Ludde & Jag ska dra till Tantolunden efter jobbet och ta några öl och njuta utav sommarsolen lite! Skönt som fan ska det bli!
Om ni har vägarna förbi kan ni ju glida förbi dit typ vid 15.00 tiden.
DränktaDränktaDränkta.
Av solen kommer vi vara. Hoppas jag. Så snälla kan någon fixa nujjz väder till imorrn så att detta blir av, så man för en gång skull kan få njuta lite. Jobbar ju på dagarna, så när man kommer hem är man helt slut och har ingen ork att sätta sig i solen. Men imorrn med gott sällskap och bärs så fungerar allting!
SänktaSänktaSänkta.
Är bärsen efter en tid. Då ska man röra sig hemåt och se ifall det finns någon fest man kan dra till på kvällen. Någon som vet någon fest som man kan vara välkommen på någonstans i närheten? :)
Får väl se ifall man kan annars sitta med några Enskede polare och se vad som händer under kvällen.
Hoppas bara att det blir en lyckad jobbdag så att man med gott samvete kan lämna Våg för helg, och avnjuta några kalla!


SKÅÅÅÅL!

Ett låtförslag innan jag loggar ut:
Rave Allstars – The Logical Song - Radio Edit

Peace Out Motherfuckers!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0